درباره‌ی ما

گروه مواد غذایی ایرانیکا
بهترین توصیف از هر شرکتی عملکرد آن است
در هر لحظه، ما دانش بیشتری از لحظه قبل داریم. هر روز خلاقیت و نوآوری خود را افزایش داده ایم. هر ماه قلمرو خود را گسترش داده ایم و هر سال فروش و سود آوری بهتری را تجربه کرده ایم.
ما هیچ گاه توقف نکرده ایم و همیشه کسب و کاری جدید را ایجاد کرده ایم و سهم بازار، حسن شهرت و روابط خود را ارتقا داده ایم. گروه مواد غذایی ایرانیکا توسط متخصصان و کارشناسان مجرب، منابع و امکانات یکپارچه و تحلیل دقیق از نیازهای مشتریان، توانسته خود را به عنوان یکی از پایه‌های اصلی در بازارهای منطقه و بین المللی معرفی کند.
در حال حاضر گروه مواد غذایی ایرانیکا دارای دفاتر نمایندگی در کشورهای آلمان، انگلستان، امارات متحده عربی و لبنان می‌باشد تا از این طریق بتواند خدمات بهتری به مشتریان و تامین کنندگان خود ارائه دهد.
گروه ایرانیکا با تشکیل سیستم‌های نوین کنترل کیفی تمام محصولات خود را قبل از ارائه به بازار با به روزترین استانداردهای ملی و بین المللی تطبیق می‌دهد که نهایتا توسط ارگان‌های دولتی زیربط تایید میگردد.
هدف ما تولید و ارایه کالاهایی با بهترین کیفیت، قیمت و شرایط تجاری است. کنترل دقیق زنجیره ارزش محصول و ایجاد زنجیره تامین استراتژیک ما را در رسیدن به اهداف خود کمک کرده است.
گروه موا دغذایی ایرانیکا آماده همکاری و مشارکت با شرکت‌ها و اشخاص معتبر می‌باشد.
" به امید صلح، دوستی و رفاه برای بشریت "