لوبیا سفید

لوبیا سفید

گروه غذایی ایرانیکا، با بهره گیری از روابط بین المللی چندین ساله  و شرکای تجاری مطرح  خود در سطح دنیا، همواره تلاش نموده تا از منابع سطح اول جهانی  نسبت به خرید و واردات انواع لوبیا و عرضه آن در ایران اقدام نماید. واردات لوبیا از اقصی نقاط دنیا از فعالیت‌های این  شرکت بوده که خرید و توزیع این محصول توسط تیم‌های حرفه ای و مجرب بازرگانی و فروش صورت می‌گیرد.

گروه مواد غذایی ایرانیکا با هدف توسعه محصول و تکمیل و توسعه سبد محصولات خود اقدام به واردات و توزیع این محصول با ارزش کرده است. لوبیا سفید یک طبقه متفاوت از رایج‌ترین لوبیاهایی که در جهان یافت می‌شود، به طور علمی نام آن به عنوان فاسولوس وولگاریسمی می‌باشد. این لوبیا در سراسر جهان بسیار محبوب است و به خاطر تنوع و راحتی رشد آن‌ها و همچنین ارزش غذایی اش مورد اهمیت قرار گرفته است.

لوبیا از مهم‌ترین کالاهای سبد غذایی مردم ایران است که از دیرباز به علت داشتن مواد مغذی جایگاه ویژه ای در انواع غذاهای موجود در سفره‌های خانواده‌های اصیل ایرانی داشته است و به همین علت گروه غذایی ایرانیکا با تیم تخصصی خود در هر زمان قادر است با ارتباطات تجاری خود از بهترین تولیدکنندگان جهانی محصول لوبیا، با کیفیت‌ترین و سالم‌ترین نوع این محصول را در سریعترین زمان ممکن از طریق زنجیره تامین خود در اختیار خریداران گرامی قرار دهد.